Tips en tutorials voor het werken met PhotoShop

De bedoeling is om op deze site regelmatig tips te plaatsen voor het werken met PhotoShop. De ene keer zal een tip meer het karakter van een complete tutorial hebben, maar een andere keer beperkt blijven tot een paar regels. Soms is het karakter "handig om te weten" en dan weer "zo doe je dat".

Voor een deel gaat het om het bewerken van foto's. Hoe corrigeer is ze? Hoe krijg ik mooiere foto's.
Voor een deel gaat het ook om de meer creatieve bewerking met effecten voor webpagina's etcetera.

Deze blog ziet er op het moment nog heel kaal, leeg en vooral zwart uit en dat is bewust zo gedaan. Een deel van de resultaten zal namelijk gebruikt worden om deze pagina te verfraaien. De blog wordt op deze manier meteen een etalage van de mogelijkheden.

Hoewel ik sta te trappelen om deze site vol te gooien, heb ik me voorgenomen normaal gesproken slechts zo'n twee keer per maand een nieuw bericht op deze site te publiceren. Alleen op deze manier heb ik het gevoel dit langere tijd vol te kunnen houden.

0 reacties: